Jak schudnąć z nóg oraz brzucha po porodzie

Jesteś młodą mamą i liczysz na garść nowinek fit i dietetycznych? Przeczytaj ten tekst! Odchudzanie po ciąży nie musi być problemem. Wystarczy znać tylko kilka podstawowych zasad. Oto i one: ćwicz lekkie, nie wysiłkowe treningi. Polecamy Ci teraz pilates, jogę, rozciągania czy ćwiczenia w domu , z wirtualnymi trenerami lub z filmami. Dlaczego? Trening siłowy, wytrzymałościowy (trening na siłowni, bieganie) za bardzo przesilają teraz mięśnie. Nie martw się o presję związaną z figurą- wszystko minie. Możesz wspomóc się również zdrowa dietą. I o ile jesteś w okresie karmienia- zrobisz to nie tylko dla siebie ale także dla swojego maluszka. Jedz dużo protein (białek)- to najważniejszy składnik budulcowy mięśni. Jak schudnąć z nóg? Dużo spaceruj z wózkiem- jest piękna pogoda. Usuń z diety czekoladki- na które być może miałaś czasem ochotę w ciąży i rób w wolnych chwilach, ale nie za dużo ćwiczenia fitness na filmach, w domu w spokojnym zaciszu. Ciesz się dzieckiem, nowym życiem- to najważniejsze!