Schudnij z brzucha z ćwiczeniami fitness w domu.

Wyznacz nowy cel w swojej domowej siłowni: przez wakacje wyćwicz sobie piękny i płaski brzuch. To naprawdę proste. Wystarczy odrobina motywacji, a  będziesz sobie wdzięczny przez całe życie. Ćwiczenia fitness w domu mogą dać nam naprawdę niesamowite efekty. Tu na przykład możesz zrobić doskonały trening redukcyjny na brzuch. Nie ćwicz zwykłych, nudnych brzuszków, Rób ich dużo, bardzo zróżnicowane, na różnych sprzętach., Użyj twistera, orbitreka czy linki do ćwiczeń i ciężarków. Na ćwiczenia boczków na przykład bardzo dobry jest tak zwany rosyjski skręt. Siadasz na podłodze z plecami lekko odchylonymi do tyłu, tak by ciało tworzyło kąt rozwarty i z boku na bok przekładasz przed sobą ciężarek. Twój brzuch się skręca i walczy z tłuszczem w talii i na biodrach. Z samych brzuszków można naprawdę zrobić bardzo ciekawy trening, ale oczywiście staraj się ćwiczyć wszystkie partie ciała. Brzuch będzie również pracował zarówno przy ćwiczeniach na nogi jak i na ręce, ważne tylko, aby był napięty i wciągnięty- wówczas także ochraniasz kręgosłup.