Treningi biegaczy narciarskich na siłowni

Opublikowane dnia: 20 października 2014

 

   entraînement de skieurs Obligatoryjną częścią składową szkolenia w okresie letnim powinny być treningi biegaczy narciarskich na siłowni. Elementarnym celem i jednocześnie korzyścią takich ćwiczeń jest przeciwdziałanie kontuzjom oraz  wzmocnienie najbardziej obciążonych mięśni.

efekty po probolan 50

Jedną z metod stosowaną wśród biegaczy jest strategia obwodowa polegająca na poprawie parametrów siły i wydolności tlenowej poprzez wykonywanie szeregu ćwiczeń bez przerw wypoczynkowych. Inna techniką na treningi biegaczy narciarskich na siłowni jest trening metodą stacyjną, czyli wykonywanie 30 sekund przerwy po każdej stacji. W treningu biegaczy powinny dominować ćwiczenia na wytrzymałość, a co za tym idzie większa ilość powtórzeń na nie dużych obciążeniach. Taka strategia bez wątpienia zbuduje wytrzymałość każdego biegacza, nie tylko tego uprawiającego tę dyscyplinę zawodowo, lecz także tych, którzy co roku zakładają narty by cieszyć się tym sportem.  Jeżeli nie wiecie w jaki sposób się do tych treningów zabrać dobrze jest skorzystać z porad doświadczonych narciarzy wchodząc na przykład na ich strony internetowe gdzie prezentują szereg filmików instruktażowych. Oddają one w zupełności to, na co należy zwracać szczególną uwagę lub to czego należy unikać. Uczą one przede wszystkim prawidłowych zachowań przy uprawieniu tej dyscypliny sportu.  Ponieważ sezon narciarski jest coraz bliżej warto pomyśleć nad przygotowaniem praktycznym, gdyż trening przed wyjazdem na narty daje organizmowi więcej możliwości. Wzmocnione mięśnie poprzez treningi biegaczy narciarskich na siłowni pozwolą na długie godziny szusowania bez obaw, że ból ograniczy wasz ruch lub dopadnie was kontuzja.

 

jak zrzucić tłuszcz z brzucha

Dotacje na innowacje
DOTACJE NA INNOWACJE – Inwestujemy w Waszą przyszłość

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© Copyright (c) 2014 Meta Sport Sp. z o.o.