Trenuj kajakarstwo klasyczne i górskie w swoim domu!

Jesteś fanem sportów wodnych? Do nich także możesz wykonywać dodatkowy trening w domu. Przed wyjściem nad wodę, naprawdę warto spędzić trochę czasu na stadionie, siłowni czy w domu. Nie raz zapewne i Tobie  zdarzało się dostać skurczy po zwykłym pływaniu. W wodzie nie odczuwamy tak bardzo ilości wysiłku, dlatego nie wiemy, jak bardzo zmęczony jest nasz organizm. Niemniej jednak pływając, uprawiając surfing, kajakarstwo czy inne sport wodne, wypada wykonać porządny trening. Trening kajakarstwa klasycznego jak i zarówno trening kajakarstwa górskiego możesz przygotować w domowej siłowni. To proste, skorzystaj z naszych porad. Skoncentruj się na treningu, którego priorytetem będzie wyrzeźbienie brzucha, pleców i ramion. Jeśli chcesz pozbyć się tak zwanych „motylków” czy „skrzydełek” czyli nieco wiszącej skóry w okolicach ramion.- ten trening jest dla Ciebie. Dodatku, jeśli nie wiesz, jak skutecznie odchudzić brzuch– trening kajakarstwa odpowie na Twoje pytanie i rozwiąże wszelkie wątpliwości. Dlaczego nie trenujemy tylko rąk, ale całe ciało, głównie jego główną część? Dlatego, ze w kajakarstwie zarówno barki jak i ramiona powinny być odciążone wytrzymałymi mięśniami brzucha oraz pleców.

Bardzo dobre będą wszelkie ćwiczenia skupiające się na skręcie talii- wyrzeźbią Najbardziej strategiczne mięśnie brzucha- jeśli przy okazji będziesz mieć obciążenie około 1 kg- wzmocnią przy okazji mięśnie Twoich ramion. Taki trening może być naprawdę przyjemny i pożyteczny!